Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2008 10:39 - БТК иска по-ниски цени на разговорите?!
Автор: dantonov Категория: Политика   
Прочетен: 2130 Коментари: 3 Гласове:
0



Вчера по телевизията и днес в пресата излезе информация, че БТК настоява за по-ниски цени на телефонните разговори. Оказва се, че КРС отказва да намали цените. Ако това не е куриоз, аз не знам какво е!!! Представете си – монополистът настоява за по-ниски цени, а държавата отказва!

Ясно е, че причините за отказа са в другите два мобилни оператора. Логичното заключение е, че КРС е купен от тези мобилни оператори. Въпросът е докъде може да стигне човешкото нахалство и наглост. Просто нямам думи.

Не знам да се смееш ли, да плачеш ли. Почнахме да измисляме нови икономически теории. Икономика в условията на корупция. Изглежда трябва да има специален раздел в науката за нашите умници. Какъв трябва да си, за няколко лева да накараш милиони да плащат по-високи цени? И да работиш в държавна структура, която би трябвало да защитава интересите на гражданите. Не случайно искаме тройната коалиция да си ходи.

Но изглежда, на  народа не му пука. Плащат си сметките, въпреки мизерните заплати, псуват си на масата всички политици и животът си тече...



Тагове:   ниски,   БТК,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emil60 - Море, идва ми да ги гръмна!!!
24.12.2008 14:49
Море/с ударение на "о"/, наистина ми идва да ги гръмна! То затова не ми дават разрешително за оръжие... Ама поне мога да го напиша. Отдавна съм забелязал, че повечето управляващи активно участват в поддържането на монополни цени в много икономически сектори...То бива една партия да е лакома, бива две, ама цели три и то безумно лакоми... Нямаме късмет и това си е, ама нейсе, все ще им намерим цаката...
цитирай
2. zaw12929 - Аз
03.01.2009 08:47
също. Дано!
цитирай
3. maistora - Ние също сме фактор!
04.01.2009 17:31
Днес смених мобилния си оператор.Новият доставчик ми предлага доста по-добри цени и условия(почти двойно).Ако клиентите са добре информирани те могат да реагират, а следователно и да въздействат на пазара.
С тази телевизионна изява БТК , не само си направи добра реклама, тя изрази и мнението си за социалната политика на това правителство.
Колкото до политическата класа,аз вярвам ,че кучето скача според тоягата, а политически тояги съществуват!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dantonov
Категория: Политика
Прочетен: 513967
Постинги: 96
Коментари: 528
Гласове: 1255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930