Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2007 14:58 - За бат’ Бойко или против бат’ Бойко?
Автор: dantonov Категория: Политика   
Прочетен: 6909 Коментари: 25 Гласове:
0



Преди общинските избори май основната дилема в дясното ще се превърне дали да се подкрепя Бойко Борисов, или да не се подкрепя. Така както преди 6 години дилемата беше – с царя или против царя. След като след шест години имаме отново подобни дилеми, значи нищо не се е променило – нито в съзнанието на политиците, нито в съзнанието на народа а и май и в съзнанието на някои от уважаваните от мен блогъри! J

Както се пееше в онази песен, мисля на НЛО „Защо така ...”. За мен винаги е било интересно, как човек се абстрахира от фактите, игнорира реалната действителност и предпочита да живее в свой собствен свят. Не обичам да се обръщам назад и да правя анализи от вида на „какво щеше да стане ако ...” За това мисля да поговорим за това какво трябва да стане. Питам всички тези, които обявяват Бойко Борис за враг, подобен на БСП. По какво съдите, че той е вреден и съвместната работа с него е недопустима? Кои са реалните негови действия, които водят до такива заключения? Такива просто няма! Всичко е плод, извинете ме, на абсолютно глупави емоции от вида на – Бойко ни взима потенциалните гласове, Бойко ни взема нашите кадри и т.н. А дали е така? Категорично не! Обосновката – кадрите ни напускат не само нас, а и останалите десни партии поради няколко прости причини – 1. Възможност за по-добра реализация, 2. Несъгласие с водената политика, 3. Несъгласие с ръководството. За нито една от тези причини не е виновен Бойко Борисов. Просто ако не е Бойко, ще е някой друг. Политическото пространство не търпи прано, има ли ниша, тя неминуемо се заема от някого. Не е Бойко Борисов виновен за това, че дясното се нацепи взе да се кара помежду си. Не е Бойко Борисов виновен за това, че сега и СДС и ДСБ се чудят ще успеят ли да минат бариерата от 4% на следващите избори. Не си мислете, че ако Бойко се махне, тези гласове ще се върнат при старите партии. Това няма да стане! Няма да стане ако десните партии не се реформират. СДС започна такава реформа. Стискам палци за успешния и край. Бих се радвал, ако и ДСБ успее да се реформира, засега за съжаление, не виждам това да се случва. Но твърдението, което защитавам е, че всеки е отговорен за своите действия и не бива за собствени грешки да се обвиняват други лица. Бойко Борисов се обяви за десен и неговите еродепутати влязоха в групата на Народната партия. Веднага се намериха лица в България, които обявиха Народната партия в безпринципност – и защо? Защото безпринципна е не Народната пария, а лицата недоволстващи от случващите се събития. Вместо да потърсят проблемите в себе си или около себе си, пак се наднича в канчето на другия! Докога?

Логиката не е важно аз да съм добре, важно е Вуте да е зле продължава и досега... Какво ще стане ако това продължи – при следващи парламентарни избори, ако се сбъдне мрачният сценарий – в парламента влизат само Герб, БСП, ДПС и Атака. Питам ви – какво да правят от герб – да се откажат от властта и да излязат пред народа и да кажат, ама моля ви се, гласувайте за СДС и ДСБ, че да има с кого да управляваме??? J Или другата алтернатива да се откажат доброволно от властта и на воля да плюят управляващите! Това ли са добрите алтернативи, които желаете? Или утопията – СДС+ДСБ = 40%, Герб 20% - и тогава управляваме заедно или може би ДСБ или СДС над 50%? Когато човек говори и действа той трябва да мисли не само за утре, а и за утре и за в други ден и т.н. Така че, господа осъзнайте се!

Коректният въпрос трябва да бъде не с Бойко или против Бойко – а по какъв начин, кой е добрият път!




Гласувай:
0



1. gantree - :))))
02.08.2007 15:39
хахах :))))
срам, не срам, а? :))))))
ми че какво лошо има в това да се подкрепя комунистката мутра Борисов, нали? ми няма лошо, разбира се, хахах :))))))
еех, не е лесно да си седесар в днешно време; с какви ли не комунистки лекета биват сдружавани тези нещастни хора, седесарите ...

поздрави, г-н Антонов, за "ловкото" приобщаване към тази толкова тъпа и противна комунистка мутра.
цитирай
2. dantonov - А кажи ми gantree защо Бойко е ком...
02.08.2007 15:44
А кажи ми gantree защо Бойко е коминистическа мутра? А, моля те "светни" ме!
цитирай
3. gantree - *
02.08.2007 16:52
о, не, не искам да "светвам" никого за нищо, още повече пък за неща, очевидни с просто, невъоръжено око
http://boikoborisov.blog.bg/viewpost.php?id=2660
цитирай
4. dantonov - Да, това го знам, но забрави ли, че и ...
02.08.2007 17:20
Да, това го знам, но забрави ли, че и Костов е преподавал политикономия?
Това, че някой като частен охранител е печелил пари, не е срамно. Или мислиш, че бизнеса трябва да се дели на бизнес с комунисти и бизнес с антикомунисти?!
цитирай
5. gantree - *
02.08.2007 20:32
е, не, това са глупости - преподавал бил политикономия Костов, и, видите ли, затова ти сега пишеш дитирамби за комунистката мутра Борисов, според когото Живков "построил две Българии"; както вече ти писах, нямам никакво намерение да слизам на такова ниско ниво, нито пък да те "светвам" за каквото и да било;

апропо - по този толкова "притеснителен" според теб въпрос (за Костов и политикономията) можеш да прочетеш повече ето тук:

http://www.sedembg.com/164/page11.htm

публикувано е преди близо година, вероятно тъкмо заради такива "притеснени" поплювковци и фенове на актуалните към момента мутри като теб.
ще цитирам специално заради теб само една малка част от началото:
***
"... В справка на Държавна сигурност с гриф “строго секретно” от 4 април 1984 между другото се казва: “При обсъждане на научни материали е проявявал немарксистки възгледи. Партийната група е разглеждала неговото положение и е взела решение да бъде освободен и да не се допуска до педагогическа идеологическа работа“."
...
****
... и т.н.

приятно четене ти желая, и ако искаш, можеш и на новия си любимец Борисов да го препратиш за информация; ето ти връзката още веднъж:

http://www.sedembg.com/164/page11.htm
цитирай
6. dantonov - И все пак не написа и един факт, който ...
02.08.2007 20:46
И все пак не написа и един факт, който да потвърждава думите ти за Борисов. Виждам само емоции, а емоциите понякога подвеждат.
Кажи ми как виждаш нещата - как да се подобри положението в страната - само като седиш отстрани и осъждаш всички ли?
Не каза нищщо и за Европа, и там сигурно са прикрити комунисти? Или пък са големи будали? Вярваш ли си го?
Винаги трудното е да намериш действително верния път да промениш страната си, а не с пасивно бездействие да установяваш факти и да се превръщаш в човек, който само регисрира събитията.
Не е конструктивно.
цитирай
7. zemaria - Аз съм отчаян
02.08.2007 22:21
от разсъжденията ви. Просто това не може да е истина. Някой, който се зове десен, че и седесар, нормално мислещ човек, да си здава такъв въпрос. Че то и за децата е ясен отговора? Наистина ли мислите хората за толкова глупави? Ние да не сме комунисти?
полемиката по този въпрос е просто трагедия. Значи, не знаете какво е това политика, какъв е нейния смисъл, що е това ценности, и каквми са механизмите, по които се гради обществения живот.
Разсъжденията показват пълна дилетанщина или пробват водата за най гнусната сделка, за която четохме тези дни
Правете каквото искате. Продайте СДС, продайте всичко, което ви носи пари. Няма да прокопсате-от мен да го знаете.
А за ББ сме писали когато му е било времето.
Политически рак. Крайна форма .http://zemaria.blog.bg/viewpost.php?id=22849
Ако чуя още една дума от седесар, че иска да се подкрепя ББ, ще го смятам за враг на нацията, като личен враг.
Всичко е лично, др Антонов
цитирай
8. gantree - до dantonov
03.08.2007 08:18
първо ти предлагам да се извиниш за клеветата си по адрес на Иван Костов и политикономията, и едва тогава, може би, евентуално разговорът да продължи.
цитирай
9. dantonov - Zemira, много, много си далеч от ...
03.08.2007 08:49
Zemira, много, много си далеч от истината. В този постинг отново виждам само емоции и никакво сериозно разсъждение. За мен дясно това не са конкретни личности, това е конкретна политика. Политика, която в крайна сметка би трябвало да се отрази на икономическото състояние на нацията. Крайно сбъркана е идеята, че дадена политика може да бъде прерогатив само на определени лица, всеки който може да изведе идея и зад него застанат достатъчно количество хора, може да опита да осъществи плановете си и ако те излязат сполучливи, хората ще продължат да го подкрепят. Всичко е толкова просто. И когато на политическата сцена застанат лица, деклариращи подобни на нашите идеи, най-глупавото нещо е да се сърдим, че са тръгнали сами.
Затова се и разделихме – защото категорично отказвате да правите компромиси! Никой не ви кара да правите компромиси със същностните политически и икономически принципи. Става въпрос за друг род компромиси – да можеш обективно да оцениш ситуацията, да прецениш, че ситуацията в момента изисква друг род действия.
Gantree, естествено, че това не го мисля сериозно, просто противопоставям едното твърдение на другото, защото и двете са еднакво глупави.
цитирай
10. dantonov - Zemira, много, много си далеч от ...
03.08.2007 08:49
Zemira, много, много си далеч от истината. В този постинг отново виждам само емоции и никакво сериозно разсъждение. За мен дясно това не са конкретни личности, това е конкретна политика. Политика, която в крайна сметка би трябвало да се отрази на икономическото състояние на нацията. Крайно сбъркана е идеята, че дадена политика може да бъде прерогатив само на определени лица, всеки който може да изведе идея и зад него застанат достатъчно количество хора, може да опита да осъществи плановете си и ако те излязат сполучливи, хората ще продължат да го подкрепят. Всичко е толкова просто. И когато на политическата сцена застанат лица, деклариращи подобни на нашите идеи, най-глупавото нещо е да се сърдим, че са тръгнали сами.
Затова се и разделихме – защото категорично отказвате да правите компромиси! Никой не ви кара да правите компромиси със същностните политически и икономически принципи. Става въпрос за друг род компромиси – да можеш обективно да оцениш ситуацията, да прецениш, че ситуацията в момента изисква друг род действия.
Gantree, естествено, че това не го мисля сериозно, просто противопоставям едното твърдение на другото, защото и двете са еднакво глупави.
цитирай
11. gantree - до dantonov
03.08.2007 09:52
ти, както изглежда, не си почтен човек - съдя за това както по клеветата ти по адрес на Костов за политикономията, така и по невъзможността ти да се извиниш за тази клевета, след като тя е била безспорно и категорично опровергана;
да, допускам, че не си знаел какво пишеш, тоест - че си наклеветил в разговора ни Костов поради незнание - но не мога да разбера какво ти пречи да си признаеш това незнание и да се извиниш за клеветата си, за да продължиш начисто;
единственото, което би ти попречило е непочтеността, и в този ред на мисли мога да ти кажа за финал, че вашето СДС ще се оправи и ще се нормализира едва тогава, когато непочтените хора се махнат;
докато не се извиниш за клеветата си, ще броя разговора за приключен
цитирай
12. dantonov - Добре, извинявай, ако това те е з...
03.08.2007 10:05
Добре, извинявай, ако това те е засегнало.
Но не мислиш ли, че и ти не трябва да пишеш така наизуст?
цитирай
13. gantree - *
03.08.2007 10:20
не, не ме е засегнала мен тази клевета, тъй като не е адресирана лично към мен; просто не бива да се клеветят почтените хора дори и ей така, по незнание - тъй като все пак допускам, че си мислиш тези неща по адрес на Костов просто защото не знаеш нищо;

и не съм писал "наизуст" - ако имаш предвид думите ми по адрес на Борисов; те са най-малкото, което може да се каже за него; и тъй като подозирам незнание, препоръчвам ти най-приятелски да се информираш повече;
цитирай
14. zemaria - Диагноза-изключително слаба политическа култура.
03.08.2007 22:02
Всъщност, такава е необходима, доколкото да нахрани клиентелисткия уклон.Или да ни баламоса. Дантонов, ний не сме тези, за които ни мислите.
Аре конкретно.
„ За мен дясно това не са конкретни личности, това е конкретна политика”
Ха сега ми дайте определение за политика. Какво означава понятието политика.
Какво стои зад нея.
Политиката, драги ми Антонов, е общата визия на полиса за това накъде да върви общото дело. Тази визия се осъществява на база общи и споделени ценности За да се осъществи тя, обаче, трябва да има филтър-този става, този го вземаме, този не става. И тъй като добро бъдеще-общо бъдеще, респ лошо бъдеще, общо бъдеще, са морални съждения, то в политиката има морал-той е филтърът.
Нито сме видели визията за общото бъдеще на ББ, нито може да го пусне какъв да е филтър. Капишши?
„Крайно сбъркана е идеята, че дадена политика може да бъде прерогатив само на определени лица, всеки който може да изведе идея и зад него застанат достатъчно количество хора, може да опита да осъществи плановете си и ако те излязат сполучливи, хората ще продължат да го подкрепят.”
Е те това е върха на сладоледа. Просто показва пълна несъстоятелност. Поздравете ме-много съм мек!
По тази логика трябва да застанем зад
а)-Сидеров
б) Хитлер
в) Слави Трифонов
г) Йордан Лечков, Божидар Дим, Цонко, Митьо Пищова-Теодора Балушчето, ака ясновидката на стринка ми Гюрга, Стоичков, Албена Вулева и най-паче Юлиан Вучков-но това са все безобидни варианти.
Всички те имат планове”за оправяне на Бг”
„И когато на политическата сцена застанат лица, деклариращи подобни на нашите идеи, най-глупавото нещо е да се сърдим, че са тръгнали сами.”
И аз декларирам, че ще ви върна десет хиляди лева-дайте ми ги, плийз…думите, думите са това, което няма стойност у нас благодарение на злоупотребата им.
Компромиси ли? С тези, които…Това не са компромиси-това е душевна проституция…Всъщност, не иде реч за това-иде реч за измама…Няма ,обаче , десен човек, който да не ги знае тези неща. Писнало ни е от тях
Нещото, което ме дразни е подценяването на обществената интелигентност.
Разликата между лъжа, пропаганда, и дискусия, търсене- е именно това. Пропагандата не е направена за високочели-казва Гьобелс…
цитирай
15. dantonov - Земира, виждам, че просто отказваш ...
04.08.2007 08:50
Земира, виждам, че просто отказваш да приемаш фактите, а те са съвсем прости:
1. По отношение за филтърът в политиката - филтърът, драги, не можеш да бъдеш ти, аз или някой друг - филтърът са избирателите :) И там е проблемът, вие се опитвате да филтрирате нещо, над което нямата никакво право!
2. По отношение на Сидеров,Хитлер и т.н. - това само доказва тезата ми, защото зад посочените лица застават големи групи от хора и те УСПЯВАТ да проведат собствената си политика! А колкото до това дали да заставаш зад някой - всеки има правото на собствен избор.
3. Цитирам "Компромиси ли? С тези, които…Това не са компромиси-това е душевна проституция" - много съществено, голям смисъл има - нито един факт! Абе кажете нещо конкретно, опитайте се да дадете едно действително ясно обяснение защо този човек не става и защо толкова много ви нервира. Защото това държание води до един простичък извод, и разберете ме добре, този извод не е мой, а на много приятели, които гласуваха през годината за синята идея и сега не искат, защото са отвратени, отвратени от точно такова отношение - показна, войнстваща безкомпромисност, да не напиша нещо друго...
И тримата, които ми отговорихте в блога не успяхте да изкажете и едно наистина свястно твърдение, единственото до което стигнахте, че е бил бодигард на бай Тошо... И ако това са доводи ....
Жалко за вас!
цитирай
16. ivanko - Извадки от досието на Иван Костов
05.08.2007 11:30
Разследвали го над 9 пъти за антикомунистическа дейност

Обвиняват го в антиживковизъм и модернизъм
Агенти подслушват дома и телефона му

В Шести отдел на Държавна сигурност постъпват агентурни данни от агент “Галя” и довереното лице “Толев” срещу главния асистент в катедра “Политикономия” Иван Йорданов Костов. Това става повод на 4 март 1983 ДС-VІ-отдел да направят предложение за завеждането на дело за оперативна проверка /ДОП/ срещу него.

За да бъде гарантирана ефикасността на операцията ДС разработва детайлизирана стратегия. Разграфена в девет пункта. Те предвиждат да се направят тайни обиски в дома и в кабинета на Костов. Да се организира за 20 дни подслушване на жилището му, така че да се установи какво и с кои лица разговаря събират “сведения” и от неговите колеги.
Архивите показват, че в досието на Костов е трупана информация за разговорите, чрез които оперативния работник по делото е набирал интересуващите го данни от научните дейци в съответните висши учебни заведения. Анализът на тези документи е допълнително свидетелство, както за технологията на изнудване и насилие, упражнявани от ДС, така и за атмосферата на взаимно дебнене, подлост, клеветничество и лъже професионализъм, разяла отвътре научните и културни среди на социалистическа България.
При изпълнение на плана за проверка на Костов обаче оперативният работник на Държавна сигурност научава от неговия колега Иван Гаврилов, че “ако на партийната група се постави въпросът за приемането на Костов в БКП, към което се стремял ръководителят на катедрата Алекси Алексиев, той щял да се изкаже най-остро против”.
Разпространява се и друга клевета срещу Костов – че като преподавател бил хвалил социалистическата икономика. Агентурните данни на Държавна сигурност показват обаче точно обратното. Оперативният работник, разследвал Костов, докладва, че........... “Костов дава негативна оценка на новия икономически подход и в научните му разработки има антикомунистически постановки”.
цитирай
17. greenpower - Мъка-а-а-а
07.08.2007 02:11
Г-н Антонов,

Не знам как ги виждате нещата от Добрич, но нещо май ги виждате замъглено.

Лицето Бойко Борисов не е десен, камо ли политик. Мутра от народняшко-чалгаджийски тип не може да е десен политик.

Основният въпрос към това лице, което се мотае от известно време из българския обществен живот е - какво реално е свършило за обществото? Т.е. какво е започнало и довело до успешен край?

"Аз ги ловя - те ги пускат" и подобни тинтири-минтири не се считат за отговор.
цитирай
18. dantonov - greenpower, отговори, моля те. ...
07.08.2007 08:45
greenpower, отговори, моля те. само на един въпрос - защо от Народната партия го признаха за десен и приеха неговите депитати в групата си в Европарламента?
цитирай
19. gantree -
07.08.2007 15:04
ау, този въпрос за ЕНП ми е любим :)))
мило и драго давам за това ЕНП да ми казва кой какъв е и да ме кара да гласувам за Първанов на втори тур :))
цитирай
20. dantonov - Наш'та кочина си е най-хубава! :)
07.08.2007 16:52
Наш'та кочина си е най-хубава! :)
цитирай
21. greenpower - Да доразвия gantree 19.
08.08.2007 18:17
Това, кой кого е подкрепил отвън по партийна линия не е изобщо критерий. Имам претенцията да познавам много добре една друга линия на "подкрепа отвън" - тази на Европейските зелени за т. нар. "зелена партия" на Ал. Каракачанов. И знам как се дава подобна "подкрепа" и защо. Затова ЕНП изобщо не могат да ме впечатлят с "подкрепата" си за Б.Б.
цитирай
22. dantonov - Тук става въпрос за това да се вникне ...
09.08.2007 08:35
Тук става въпрос за това да се вникне в същността на нещата. Но това може да го направи само човек, който го иска. В смисъл - в политиката няма място за идеализъм. ЕНПО приеха ГЕРБ поради простата причина, че по този начин групата им се увеличава с 5 човека. Съвсем прагматичен подход.
За това говоря през цялото време, крайно време е да се заговори по-прагматично, идеализма е хубаво нещо, но затова се и нарича идеализъм - защото никога не може да се осъществи на практика. И да уточня - под идеализъм разбирам идеята в политиката да има само "чисти" хора, които имат непогрешимо миналo, винаги са били последователни и т.н., да не изреждам всичко. Както се казва, те такова чудо нема! :) И като последен пример - биографията на Чърчил, или ще твърдите, че и той е бил слаб политик?!
цитирай
23. greenpower - Ако прагматизъм е...
09.08.2007 19:32
Ако прагматизъм е да докараш на власт кандидат за български Хитлер или Сталин - очевидно аз не разбирам от прагматизъм и съм откачен идеалист.
цитирай
24. antonov - Костов
18.08.2007 13:11
Кото толкова много има фенове на Костов защо разцепи СДС в услуга на БСП.Ако не беше цепнал
СДС болшевиките щяха да спечелят изборите на
Куково лято
цитирай
25. antonov - Костов
18.08.2007 13:13
Кото толкова много има фенове на Костов защо разцепи СДС в услуга на БСП.Ако не беше цепнал
СДС болшевиките щяха да спечелят изборите на
Куково лято
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dantonov
Категория: Политика
Прочетен: 515426
Постинги: 96
Коментари: 528
Гласове: 1255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930